Les pluges dels últims dies deixen més de 100 litres al litoral del Tarragonès i el Baix Penedès

Torredembarra frega els 135 litres i Cunit bat el rècord dels últims 20 anys

aiguats torredembarra

Imatge d'arxiu d'un aiguat anterior a Torredembarra (ARXIU / POLICIA LOCAL TORREDEMBARRA)

L’episodi de pluges extenses d’aquesta setmana ha deixat més de 100 litres acumulats al litoral del Tarragonès i el Baix Penedès entre dilluns al vespre i dimecres a la matinada.

El rècord ha estat a Torredembarra, amb 134,8 mm. A Cunit se n’han comptabilitzat 120,5, 93,7 dels quals només aquest dimarts, cosa que el situa com el dia més plujós dels seus 20 anys de dades, superant per poc el 19 d’octubre del 2017. A Tarragona, Tamarit i Calafell també s’han superat els 100 litres.

Altres comarques amb pluges considerables han estat l’Alt i el Baix Camp, l’Alt Penedès, el Garraf i el Baix Llobregat, amb més de 40 litres. En canvi, a Osona i el Ripollès la pluja ha estat inapreciable, tot segons dades del Meteocat.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore