L’Ajuntament de Roda de Berà repara el Camí de Ronda malmès pels aiguats

L'estructura de roques que sosté un tram del passeig s'ha malmès i cal reconstruir-la

tram camí de ronda roda berà a reconstruir

Tram afectat del Camí de Ronda de Roda de Berà que s'ha de reconstruir (AJ. RODA DE BERÀ)

L’Ajuntament de Roda de Berà ha tancat un tram del Camí de Ronda, des del Roc de Sant Gaietà, per reparar els desperfectes provocats pels aiguats en aquesta infraestructura. Els treballs inclouran l’enderroc de la part malmesa i la reconstrucció i el reforç del passeig, amb un cost estimat de 50.000 euros, que el consistori considera que hauria d’assumir el Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (MITECO), a través de Costes i Medi Ambient. Fa dos anys el consistori va cedir a l’Estat la titularitat del Camí de Ronda amb l’objectiu que s’hi executés el projecte de renovació de tot el paviment, però el Ministeri al·lega que no s’ha formalitzat la recepció de la titularitat del camí.

L’estructura de roques que sosté el tram del passeig afectat ha quedat malmesa i ha obligat a intervenir-hi per garantir la seguretat de les persones, davant d’un possible despreniment. Una part de la platja Punta d’en Guineu quedarà temporalment restringida per permetre el pas de la maquinària necessària per executar els treballs. L’Ajuntament ha habilitat itineraris alternatius perquè els usuaris del recorregut pel litoral.

L’Ajuntament treballarà per aconseguir que l’actuació es financi a través de la línia de subvencions estatals destinada als municipis afectats greument per les danes.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore