La Guàrdia Urbana de Reus incorpora tretze nous agents

Els nous efectius provenen de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya i d'altres cossos

recepcio agents guardia urbana reus

L'alcaldessa Sandra Guaita i la regidora Dolors Vázquez han ofert una recepció als nous agents de la Guàrdia Urbana (REUS.CAT)

La Guàrdia Urbana de Reus ha incorporat tretze nous agents durant els últims mesos, arribant als 176 efectius en total. Quatre dels guàrdies han començat aquest estiu després de superar el curs de formació bàsica de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, i corresponen a la convocatòria de places 2024-2025; sis dels nous guàrdies s’incorporen a la Guàrdia Urbana provinents d’altres cossos de seguretat per mobilitat interadministrativa, corresponent a la convocatòria de places 2025; i tres hi són en comissió de serveis. De les noves tretze incorporacions, quatre són dones. L’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, i la regidora de Seguretat Ciutadana i Convivència, Dolors Vázquez, han ofert aquest dilluns una recepció als nous agents.

Guaita els ha instat a «treballar per millorar encara més els nivells de seguretat de la ciutat a partir dels principis de prevenció, col·laboració, pressió policial i escolta activa«.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore