Josep Pallarès presenta l’equip de la seva candidatura a la reelecció com a rector de la URV

L'equip format per vint persones està parcialment renovat i recull les diferents sensibilitats de la comunitat universitària

candidatura josep pallarès

Josep Pallarès Marzal ha presentat l'equip de la seva candidatura a la reelecció com a rector de la URV (CEDIDA)

Josep Pallarès Marzal és des d’aquesta setmana candidat provisional a la reelecció com a rector de la Universitat Rovira i Virgili (URV), després d’haver presentat la seva candidatura el passat 20 d’abril en el marc del procés electoral en curs.

Pallarès concorre a les eleccions amb el suport d’un equip de 20 persones, parcialment renovat, que combina l’experiència acumulada durant els darrers quatre anys de govern amb l’impuls i la mirada de noves incorporacions. Es tracta d’un equip plural, amb trajectòries acadèmiques consolidades en l’àmbit de la docència i la recerca, que recull les diverses sensibilitats de la comunitat universitària i garanteix la representació de tots els campus.

El projecte amb el qual opta a la reelecció —que es presentarà durant la campanya electoral que comença el proper dia 11 de maig— és una ambiciosa proposta per consolidar la feina feta i, alhora, obrir noves oportunitats per continuar avançant com a institució al servei del coneixement i del territori.

L’actual rector en funcions destaca que, durant aquests quatre anys de govern, la URV ha iniciat un procés de transformació que s’ha traduït en un increment del 10% de l’alumnat, inversions importants per valor de 20 milions d’euros, la incorporació de prop de 200 nous treballadors i treballadores (entre personal acadèmic a temps complert i personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis) i un enfortiment del paper de la universitat com a referent territorial.

Hem començat a encarrilar projectes cabdals per a la nostra universitat i el nostre territori i m’iŀlusiona la possibilitat de liderar una segona etapa com a rector per consolidar-los i poder garantir l’execució d’aquests grans projectes, com el trasllat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. També volem impulsar noves fites amb la complicitat de tota la comunitat universitària”, en paraules de Josep Pallarès.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore