El Morell acull una exposició que convida a descobrir el retrat des de diferents perspectives

“Mirades pròpies” es podrà visitar del 23 al 25 d’octubre a la sala polivalent de l’Ajuntament

cartell exposicio

Cartell de l'exposició Mirades Pròpies (AJ.MORELL)

La sala polivalent de l’Ajuntament acollirà els pròxims 23, 24 i 25 d’octubre l’exposició Mirades pròpies, una mostra d’Anna Jariod i Joan Manel Maigí, amb la col·laboració de Kiko Salcedo, que convida a descobrir diferents maneres d’interpretar la realitat a través de l’art. La proposta gira al voltant del retrat i de la mirada personal de cada artista.

A través de les seves creacions, els autors transformen allò que observen en representacions úniques, que van més enllà de l’aparença física per intentar transmetre emocions, personalitats i una part de l’essència de les persones retratades.

Anna Jariod, nascuda a Tarragona el 2004, ha mostrat des de petita una gran afició pel dibuix, especialment per la creació d’històries i la representació de persones des de la seva perspectiva. Actualment forma part del Servei Ocupacional d’Inserció de la Fundació l’Estela, i aquesta serà la seva primera exposició. Per la seva banda, Joan Manel Maigí, nascut a Tortosa el 1972, està vinculat des de fa més de trenta anys a La Muntanyeta, on actualment treballa com a educador. Apassionat de l’art, fa una dècada que es dedica a la pintura amb acrílics de manera autodidacta.

L’exposició es podrà visitar divendres 23 d’octubre, de 19.30 a 21 hores; dissabte 24, d’11 a 13 hores i de 17 a 20 hores; i diumenge 25, d’11 a 13 hores, a la sala polivalent de l’Ajuntament.

 

 

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore