El Cineclub Miramar de Salou celebra els 12 anys de l’ECIR amb una sessió especial

‘ECIR: 12 anys de l’Escola de Cinema de Reus’, dedicada al talent audiovisual emergent, tindrà lloc aquest dijous 28 de maig, a les 18 h, a la Sala Costa Daurada (TAS)

el crédito curt

Els actors Carles Bigorra i José Sacristán en un fotograma del curtmetratge 'El crédito', d'Àlex Escudero, un dels films que es projectaran (ARXIU / INFOCAMP)

El Cineclub Miramar de Salou organitza aquest dijous 28 de maig, a les 18 h, una sessió especial sota el títol ‘ECIR: 12 anys de l’Escola de Cinema de Reus’, que tindrà lloc a la Sala Costa Daurada (TAS) amb entrada gratuïta.

La iniciativa vol posar en valor la trajectòria de l’ECIR – Escola de Cinema de Reus, un projecte formatiu i creatiu que durant més d’una dècada ha impulsat nous talents audiovisuals al territori i s’ha consolidat com un espai de referència per a la creació cinematogràfica emergent.

La sessió inclourà la projecció de diversos curtmetratges i peces audiovisuals vinculades a l’escola, combinant documental, ficció i memòria històrica:

‘ECIR, 12 anys d’Escola de Cinema de Reus’, dirigit per Daniel Villanueva, un documental que repassa la història i evolució de l’escola durant aquests dotze anys.

‘A la caza’, de Víctor Torrents, un curtmetratge intens sobre la por, la violència i l’amor lliure protagonitzat per Arnau Guerrero, Jaume Ibars i Daniel García.

‘The Red Pearl Queen’, dirigit per Miguel Ángel Romero, ambientat en un cabaret drag on una gran nit marcarà el destí dels seus protagonistes.

‘Desmuntant Hallo Freunde. Reus 1937: una ciutat sota les bombes’, documental de Daniel Villanueva que recupera la memòria dels primers bombardejos sobre la ciutat de Reus durant la Guerra Civil.

‘El crédito’, d’Àlex Escudero, protagonitzat per José Sacristán, Carles Bigorra i Amaia Salamanca, una història sobre la burocràcia bancària i la fragilitat humana.

A més de les projeccions, l’acte comptarà amb la participació de directors i membres de l’ECIR, que compartiran impressions amb el públic en una conversa posterior a la sessió.

Des del Cineclub Miramar, aquesta proposta reafirma el compromís de l’entitat amb la promoció del cinema de proximitat, la difusió de nous creadors i el suport al teixit cultural i audiovisual del territori.

L’activitat compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Salou i el suport de la Diputació de Tarragona.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore