La comèdia gastronòmica protagonitzada per Roger Coma, Joan Arqué i Òscar Muñoz és el primer dels tres espectacles en abonament de la temporada
‘Un menú tancat’, dirigida per Jordi Casanovas, arriba aquest dissabte al Centre Cultural Municipal de Valls. Una comèdia gastronòmica que barreja humor, tensió, vulnerabilitat i molta veritat protagonitzada per tres actors d’exceció: Roger Coma, Joan Arqué i Òscar Muñoz. La comèdia, que es podrà veure a les 20 h, és el primer dels tres espectacles en abonament de la temporada.
Sinopsi
Quantes vegades hem tastat un àpat, beguda o dolç i la memòria ens ha transportat a un moment agradable del nostre passat? Què passaria si, en comptes de moments agradables, els gustos ens portessin a recordar moments que voldríem mantenir en l’oblit? I si aquests records del passat ens obliguessin a confrontar els qui som en realitat?
Tres amics es reuneixen una vegada cada dos mesos per sopar. Un d’ells, un cuiner reconegut, tanca el restaurant perquè puguin sopar sols i posar-se al dia. Però avui, el cuiner els farà una pregunta que ho canviarà tot: Com és que no ens hem vist mai plorar?
A través d’un menú especial, cada plat els farà recordar moments vergonyants del seu passat, moments en què no van estar a l’alçada, obligant-los a confrontar qui són en realitat.