Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

WEB banner 728x90 EXPROREUS 092023Advertisement

Renfe licita les obres de construcció d'un nou edifici a l'estació del Vendrell

Amb aquesta actuació es millorarà el flux d'entrada i sortida de viatgers

Imatge d'arxiu de l'exterior de l'estació del Vendrell Imatge d'arxiu de l'exterior de l'estació del Vendrell AJUNTAMENT DEL VENDRELL
Urbanisme Redacció Infocamp
Dissabte, 09 Setembre 2023 10:37

Renfe ha licitat les obres per construir un nou edicle d'accés, amb torns de control i nous sistemes d'informació al viatger, i per ampliar les marquesines a l'estació del Vendrell per un import de 1.825.204,31 € (IVA inclòs) i un termini d'execució de set mesos un cop en comenci l'execució.

Amb aquesta actuació es millorarà el flux d'entrada i sortida de viatgers. A més, es planteja la prolongació de les marquesines existents en 40 metres en direcció Martorell per garantir la protecció dels usuaris al llarg de tota l'andana i, alhora, crear una connexió entre el nou edicle i les entrades al pas inferior. També es farà una adaptació de la urbanització exterior.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: