Un autobús de l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT) s’ha cremat aquest divendres, cap a les 15 h, a l’avinguda principal del barri de Sant Salvador.
Segons uns testimonis i uns passatgers, el motor del bus ha començat a treure fum al seu pas per l’avinguda de Sant Salvador. El bus s’ha aturat a la parada “Les Botigues”, els usuaris han baixat del vehicle quan han vist que sortia fum i tothom ha resultat il·lès. El conductor, en una primera instància, ha baixat amb un extintor per intentar que no es cremés però no ho ha pogut evitar. Els bombers han acudit després per apagar el foc.
El fum ha envaït una part important de l’avinguda i les flames han causat impacte entre el veïnat que es trobava circulant en aquell moment i entre els nens i nenes i famílies que sortien de l’escola.