El Gimnàstic de Tarragona ha arribat a un acord amb Tomeu Nadal per incorporar-lo com a nou responsable de la direcció esportiva del Nàstic fins al final de la temporada 2027/2028.
L’exporter grana, que va defensar la samarreta del primer equip durant dues temporades i mitja entre els anys 2013 i 2016, torna a Tarragona per iniciar una nova etapa vinculada a la planificació esportiva del club. Tomeu Nadal va ser una de les peces destacades de l’equip que va aconseguir l’ascens a Segona Divisió A la temporada 2014/2015.
El manacorí arriba lliure després de finalitzar la seva vinculació amb el CD Castelló, conjunt de LaLiga Hypermotion, on ha desenvolupat funcions de recruitment assistant a la secretaria tècnica del filial albinegre i de suport a l’estructura esportiva del primer equip.
Durant la seva trajectòria, Tomeu Nadal ha compaginat la carrera futbolística amb la formació acadèmica. Entre altres estudis, ha cursat el Grau en Dret i Ciències Polítiques, el Màster Global Players Performance de LaLiga, un MBA en Direcció i Administració d’Empreses per l’ISEB i el Curs Superior Universitari de Director Esportiu de la RFEF.
Amb aquesta primera incorporació de cara a la temporada 2026/2027, el Nàstic de Tarragona aposta per un perfil amb experiència dins l’entitat, formació especialitzada i coneixements en els actuals sistemes de scouting futbolístic, reforçant així l’estructura esportiva del club per als pròxims anys.