Tàrraco Patrimoni Mundial de la Humanitat per la Unesco inicia la celebració dels 25 anys

AJUNTAMENT DE TARRAGONA

Un espectacle de drons, amb una coreografia de llums i colors amb elements patrimonials de les ciutats Patrimoni Mundial, ha centrat la jornada

Aquest dissabte 30 de novembre s’han iniciat els actes de celebració del 25è aniversari de la declaració del conjunt arqueològic de Tàrraco Patrimoni Mundial de la Humanitat per la Unesco.

Els actes han començat amb un “tardeo” musical que i un berenar romà ideat especialment per a l’ocasió. Després ha tingut lloc un espectacle de drons, amb una coreografia de llums i colors amb elements patrimonials de la ciutat i de les altres ciutats Patrimoni Mundial, així com d’altres elements decoratius.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore