Solargest i Plim signen un acord per vincular energies renovables i promoció local

CEDIDA

Els clients de Solargest que contractin una instal·lació solar fotovoltaica o d’aerotèrmia rebran de regal una capsa metàl·lica serigrafiada amb una ampolla i una llauna de Plim

L’empresa Solargest Renovables SL, líder en instal·lacions i manteniment de plaques solars i sistemes d’energies renovables al Camp de Tarragona, ha signat un acord de col·laboració amb la marca reusenca Plim, representada per Gerard Llauradó i Marc Navarro.

En el marc d’aquesta col·laboració, tots els clients de Solargest que contractin una instal·lació solar fotovoltaica o d’aerotèrmia rebran de regal una capsa metàl·lica serigrafiada amb una ampolla i una llauna de la col·lecció promocional de Plim. Aquesta iniciativa uneix sostenibilitat, territori i promoció de valors compartits entre ambdues marques.

La històrica beguda Plim, que ha tornat recentment al mercat amb un format més ecològic i respectuós amb el medi ambient, connecta perfectament amb la filosofia de Solargest basada en l’ús de fonts d’energia netes i renovables.

“A Solargest tenim clar que el futur passa per la sostenibilitat, però també per fer xarxa al territori. Aquesta col·laboració amb Plim és una manera simpàtica i molt nostra de connectar amb els clients, compartint valors i arrelament local”, ha destacat Gerard Pagès, CEO de Solargest. “Estem molt contents de sumar amb una empresa com Solargest. Plim sempre ha estat una beguda arrelada a Reus, i fer-ho des d’una visió sostenible i moderna és clau en aquesta nova etapa“, ha afegit Marc Navarro, coimpulsor del nou Plim.

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore