Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

Millores a l’accés i a l’aparcament de la platja Llarga per evitar més cues

L'Ajuntament de Tarragona ha habilitat un espai d'aparcament entre els càmpings Las Salinas i Las Palmeras amb 100 places

L'espai de rereduna ara protegit, on s'impedeix estacionar els vehicles a la platja Llarga de Tarragona L'espai de rereduna ara protegit, on s'impedeix estacionar els vehicles a la platja Llarga de Tarragona ARXIU/ AZAHARA PALOMARES/ EL PUNT AVUI
Mobilitat Azahara Palomares / El Punt Avui
Dissabte, 27 Mai 2017 10:37

Les cues de vehicles buscant aparcament va ser una de les estampes més repetides l’estiu passat a la platja Llarga després que, per raons de conservació i de seguretat, es decidís tancar l’accés a l’espai de rereduna que s’havia fet servir tradicionalment per estacionar-hi els cotxes. Davant de la polèmica, l’Ajuntament de Tarragona ha optat ara per fer-hi una sèrie de millores: “Hem reordenat les zones on la gent ja aparcava fins ara, el que també permetrà guanyar algunes places més”, detalla la regidora de Medi Ambient, Ivana Martínez.

Així, a banda de repetir iniciatives com l’allargament de la línia especial de platja d’autobusos (que permet que fins a quatre línies de bus hi tinguin parada), s’ha habilitat un espai d’aparcament entre els càmpings Las Salinas i Las Palmeras amb cent places, i també s’han fet millores als terrenys a tocar de l’àrea ara protegida. Les vies d’accés també s’han ampliat.

El que sí que es descarta ja és aprofitar l’antiga Ciutat Residencial per fer-hi un aparcament. “La Generalitat hi té altres usos previstos. Negociem amb propietaris d’altres solars, però és complex”, reconeix l’edil.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

GIF animat mes bones idees oportunitatsAdvertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: