mmf sant jaume26 970x250px

Lorenzo Santamaría celebrarà a Tarragona els 50 anys de ‘Para que no me olvides’

Ja estan a la venda les entrades per al concert de l'artista mallorquí, que actuarà al Palau Firal i de Congressos de Tarragona el 24 de gener de 2027

lorenzo santamaría 50 anys

Lorenzo de Santamaría actuarà el 24 de gener de 2027 al Palau Firal i de Congressos de Tarragona (CEDIDA)

El cantant Llorenç de Santamaria -conegut amb el seu nom artístic de Lorenzo Santamaría-, un dels grans referents del pop melòdic i romàntic espanyol, està de gira pel 50è aniversari d’una de les seves cançons més emblemàtiques, ‘Para que no me olvides’. L’artista mallorquí està recorrent els principals escenaris d’Espanya i Llatinoamèrica i actuarà al Palau Firal i de Congressos de Tarragona el 24 de gener de 2027.

Lorenzo Santamaría estarà acompanyat per una gran banda i repassarà els temes més importants del seu repertori, balades amb aroma rocker com ‘Para que no me olvides’, ‘Si tú fueras mi mujer’, ‘Bailemos’, ‘Noches de blanco satén’ o ‘Te daré mi vida’.

El veterà artista, de 81 anys, va començar la seva carrera a mitjans dels anys seixanta del segle passat i assegura que encara viu cada concert “amb la il·lusió del primer dia”. El 2023 va publicar un CD amb 23 clàssics i va iniciar una gira de comiat que, donat l’èxit obtingut, es va prolongar i ha donat lloc a aquest tour “50 anys Para que no me olvides”.

Lorenzo Santamaría

Artista pop de bases rockeres, el 1965 va formar el seu primer grup, Los Chelines; i posteriorment va liderar la banda de rock Z-66, amb la qual va gravar un disc i vuit senzills, i va compartir escenari i participar en jam sessions amb músics de la talla de Jimmy Hendrix, Noel Redding, Eric Burdon o Wilson Pickett.

El 1971, la discogràfica EMI-ODEON li va proposar gravar un àlbum en solitari amb alguns temes inèdits que ell havia compost, com “Canto al amor”, “Extraño fue”, “Hello hello” o “Rosy”, del qual es van vendre 100.000 còpies. Va ser l’inici d’una etapa fulgurant, que es manté viva avui dia amb 18 discos publicats, incloent-hi cinc recopilatoris.

La seva exitosa trajectòria va ser reconeguda el 2019, quan va rebre el guardó de reconeixement a tota la seva vida professional a la gala de la tercera edició dels Premis Enderrock de la Música Balear.

Entrades

Les entrades ja estan a la venda des de 33,5 euros (despeses de gestió incloses) a https://www.tarracoarena.com/ca/tickets/.

A més, els espectadors poden fer-se socis i aprofitar un 10 % de descompte comprant-les des de l’App Tarraco Arena.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore