L’Hospitalet acaba amb la bona ratxa del CB Valls (75-94)

Els vallencs han mantingut a ratlla l'Hospi fins a la mitja part, però el festival de triples dels visitants ha condemnat als locals

cb valls cb hospitalet

Imatge del partit CB Valls - CB L'Hospitalet disputat aquest dissabte a la tarda al Joana Ballart (CEDIDA)

Després de cinc victòries consecutives, el CB Valls ha caigut contra el CB L’Hospitalet (75-94) en el partit disputat aquest dissabte a la tarda al Joana Ballart. Tot i que el marcador no reflecteix el que s’ha viscut a la pista, l’Hospi ha capgirat el partit com un mitjó amb un festival de triples i amb més banqueta per arribar bé al tram final del matx.

El primer parcial ha estat força igualat entre ambdós equips i s’ha tancat amb avantatge pel CB Valls (25-20). Al segon període, els vallencs han arribat a tenir una diferència de +14 i han desconcertat l’equip visitant. Però, a mesura que avançava el quart, l’Hospi retallava distàncies i amb un parcial favorable de 22-24, s’ha arribat al descans amb el marcador 47-44. 

Però a la represa, el CB L’Hospitalet s’ha anat imposant sobre la pista amb tot un seguit de triples que han decantat la balança a favor del conjunt visitant. Els de Miki Larraz han encaixat un parcial de 10-20 en contra, però han no han desaparegut del partit. Al final del tercer període l’avantatge visitant era de 57-64. 

En els darrer parcial, l’Hospitalet ha continuat movent bé la banqueta i els llançaments de tres no s’han aturat. Per contra, el cansament s’ha fet present entre els jugadors vallencs, que també veien com els seus triples avui no volien entrar. Al final, un bany de realitat que acaba amb la bona ratxa del CB Valls (75-94). 

Després d’aquesta jornada, el CB Valls cau de les posicions de play-off d’ascens i se situa a la cinquena posició, amb un balanç de 12 victòries i 10 derrotes.

 

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore