L’Institut Jaume Huguet de Valls organitza la Fira de la Ciència, on l’alumnat de 1r d’ESO del centre presentarà els experiments científics treballats dins el projecte ‘Repte Experimenta’, una iniciativa organitzada en col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili (URV) que busca fomentar l’esperit científic entre els joves.
La Fira tindrà lloc la plaça Pere Català Roca -a l’exterior del Museu Casteller de Catalunya- el proper dilluns 15 i dimarts 16 de juny, en horari de matí (de 9:00 h a 12:30 h).
Repte Experimenta
Com funcionen les armilles anti-bales? Com construïm una làmpada de lava? Com funciona un catalitzador? Quant de pes pot aguantar un ou? Com es va formar Hawaii? Què és la pressió atmosfèrica? Com funcionen els coets? són alguns dels interrogants que van trobar resposta en els experiments del projecte ‘Repte Experimenta‘ i que protagonitzaran la Fira de la Ciència.
Des de l’Institut Jaume Huguet subratllen que la fira «serà una magnífica oportunitat per donar visibilitat al talent científic emergent del nostre municipi».

