L’Ajuntament de Tarragona millora la impermeabilització de la coberta de la Casa de la Festa

També s’han substituït les teules trencades, s’ha repassat el segellat dels vidres, i s’han col·locat vuit cassoletes noves als embornals existents

casa de la festa coberta

L'Ajuntament de Tarragona millora la impermeabilització de la coberta de la Casa de la Festa

L’Ajuntament de Tarragona ha dut a terme aquesta setmana tasques de neteja i de millora de la impermeabilització de la coberta plana de la Casa de la Festa.

En concret, s’ha renovat la impermeabilització de les quatre cobertes planes encarregades de recollir l’aigua de pluja procedent de les cobertes inclinades. D’altra banda, també s’han substituït diverses teules trencades, s’ha repassat el segellat dels vidres, i s’han col·locat vuit cassoletes noves als embornals existents , assegurant d’aquesta manera la correcta evacuació davant la pluja.

Un cop duts a terme aquests treballs, es realitzarà una prova d’estanquitat en les quatre cobertes planes on s’ha intervingut per comprovar la seva correcta impermeabilització.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore