L’Aeroport de Reus tindrà aquest estiu nous vols xàrter directes amb Porto

La Costa Daurada ha impulsat la promoció al mercat lusità amb un workshop a la ciutat portuguesa

workshop costa daurada porto

El workshop celebrat a l'Hotel Sheraton Porto va reunit més de 70 agents de viatges i professionals del sector turístic portuguès (FEHT)

Els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona, Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda, conjuntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), van organitzar aquest dijous 28 de maig un workshop promocional a Porto (Portugal), amb l’objectiu de reforçar la presència de la Costa Daurada al mercat portuguès i consolidar-ne el creixement turístic.

L’acció promocional es va celebrar a l’Hotel Sheraton Porto i va reunir més de 70 agents de viatges i representants d’agències portugueses interessades en conèixer de primera mà l’oferta turística de la Costa Daurada per a la temporada 2026. La jornada va comptar amb la participació de representants d’empreses i entitats turístiques del territori, entre les quals Best Hotels, Oh!tels, La Siesta Salou Resort & Camping, H10 Hotels, Grupo Blaumar, Num Hotel, PortAventura World, Nàutic Parc, W2M, Viajes Olympia, Viajes Velero i els diferents patronats de turisme participants.

La celebració d’aquest workshop a Porto representa una novetat destacada dins les accions promocionals del Pla Conjunt de Promoció i evidencia l’aposta estratègica de la Costa Daurada per un mercat emergent que, any rere any, registra un creixement sostingut i guanya pes dins els mercats internacionals de la destinació.

Nous vols directes Reus-Porto

Una de les grans novetats d’aquesta temporada és la posada en marxa dels nous vols xàrter directes entre Porto i l’Aeroport de Reus, operats per Soltour. La connexió comptarà amb 20 operacions entre els mesos de juny i setembre i facilitarà l’arribada de turistes portuguesos a la Costa Daurada durant la temporada d’estiu. Precisament, representants de Soltour van participar en el workshop com a convidats especials, presentant aquesta nova operativa als professionals assistents.

El mercat portuguès, en creixement

El mercat portuguès continua creixent amb força a la demarcació de Tarragona. Les dades de pernoctacions mostren una evolució molt positiva durant els darrers anys. De les 121.693 pernoctacions registrades l’any 2022 s’ha passat a 213.985 el 2025, fet que representa un creixement acumulat del 76% en només tres anys.

Durant el workshop, els assistents van poder descobrir les principals novetats de les destinacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda, així com l’oferta d’allotjament, gastronomia, activitats familiars, esportives i d’oci del territori. La jornada també va incloure la projecció d’un vídeo promocional de la Costa Daurada i va finalitzar amb un còctel de networking entre professionals portuguesos i empreses participants.

Aquesta acció promocional s’emmarca dins el Pla Conjunt de Promoció Turística de la Costa Daurada, una iniciativa público-privada impulsada pels Patronats de Turisme de la Diputació de, Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda, conjuntament amb la FEHT, entitat que representa el 90% de les places d’allotjament de la demarcació.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore