“La vaga educativa de l’11 de febrer no és exclusiva de docents”

cgt ensenyament logo

CGT Ensenyament

La vaga educativa de l’11 de febrer no ha sigut exclusiva de docents sino de tota la Comunitat Educativa. El personal educatiu no docent dels centres públics —Integradores Socials, Educadores d’Educació Especial, Tècniques Especialistes en Educació Infantil, Fisioterapeutes i altres perfils professionals del personal laboral del Departament d’Educació— que treba lem colze a colze amb docents també ha fet vaga. De fet l’Escola inclusiva no existeix sense les professionals d’atenció educativa.

Des de CGT Ensenyament denunciem que el Personal Laboral del Departament d’Educació pateix les mateixes mancances que els docents: ràtios elevades, manca de personal, excés de burocràcia, inestabilitat i precarietat laboral. Tot i ser imprescindibles per al funcionament dels centres, continuem sent invisibilitzades tant pel Departament com pels mitjans de comunicació.

concentrracio ugt ensenyament

Concentració sindical el dia de la vaga educativa (CGT Ensenyament)

Des de fa més de dos anys, CGT Ensenyament reclamem millores reals de les condicions laborals i salarials, i també la reclassificació professional del Personal d’Atenció Educativa. De la vocació no podem viure. Des del Departament d’Educació només hem rebut bones paraules, sense cap proposta concreta.

Des de CGT Ensenyament el passat 29 de gener vam convocar una exitosa vaga del Personal Laboral del Departament d’Educació i aquest dimecres 11 de febrer s’han tornat a mobilitzar en defensa de l’Educació pública amb la resta de comunitat educativa convocada a la vaga: docents, estudiants i lleure educatiu (monitoratge i vet ladores).

RELACIONAT
No Content Available
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore