La Pobla de Mafumet acollirà aquest dissabte la Mostra de teatre infantil amateur de Catalunya

AJUNTAMENT DE LA POBLA DE MAFUMET

Vuit grups infantils oferiran els seus espectacles sobre l’escenari del Casal Cultural

Dissabte 31 de maig, la Pobla de Mafumet respirarà cultura teatral, gràcies a l’organització al municipi de la 21a edició de la Mostra de Grups Infantils Amateurs de Teatre de Catalunya. La cita, que tindrà lloc al Casal Cultural de la Pobla, reunirà prop de 400 persones arribades d’arreu de Catalunya. Entre elles hi haurà les més de 100 joves actrius i actors procedents d’Ullastrell, Sant Feliu de Codines, Olesa de Bonesvalls, Andorra la Vella, Terrassa, Amposta, Barcelona i la Pobla de Mafumet, que seran les i els grans protagonistes de l’esdeveniment.

Seran vuit les agrupacions presents a la Mostra, un esdeveniment itinerant que enguany fa parada a la Pobla i que es presenta com una oportunitat per descobrir el jove talent teatral de Catalunya, atès que aquesta iniciativa està adreçada a infants d’entre 4 i 15 anys i que volen compartir afició amb altres nens i nenes.

Activitats, dinar i animació infantil

La 21a Mostra de Grups Infantils Amateurs de Teatre de Catalunya constitueix, a més, una gran oportunitat per als prop de 400 infants participants de la trobada de compartir una jornada de jocs i activitats amb altres infants igualment apassionats pel teatre. Els assistents a la Mostra podran compartir un dinar amb animació infantil, entre altres activitats.

La jornada s’iniciarà amb l’obra ‘Escola de rock’, a càrrec del Grup GATETS del Grup d’Amics del Teatre d’Ullastrell (10.15 h), per continuar durant la sessió matinal amb ‘L’astrolabi d’Arquímedes’, amb el Grup de Teatre Deixalles’81 de Sant Feliu de Codines (11.10 h); ‘Gerónimo Stilton’, a càrrec de La Tribu Teatre Associació d’Olesa de Bonesvalls (12.05 h); i ‘El príncep que ho va aprendre tot dels llibres’, amb el Grup Rèplica de l’Aula de Teatre i Dansa del Comú d’Andorra la Vella (12.45 h).

Ja a la tarda, serà el torn de quatre representacions més. En concret, ‘Shopping’, a càrrec de PAM Teatre de Terrassa (16.00 h); ‘Mans enlaire’, a càrrec del Grup Terra Baixa d’Amposta (16.50 h); ‘Once Upon a One More Time’, amb el Grup REPRISE de l’entitat Line Up de Barcelona (17.30 h).

Finalment, l’encarregada de tancar la 21a Mostra serà l’entitat amfitriona, la secció júnior de La Corriola Teatre, amb l’obra ‘Deu pometes té el pomer’ (18.35 h), de creació pròpia.

La 21a Mostra de Grups Infantils Amateurs de Teatre de Catalunya és una iniciativa coorganitzada per l’Ajuntament de la Pobla de Mafumet, la FGATC (Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya) i el grup La Corriola Teatre, amb el suport de la Diputació de Tarragona, el Departament de Cultura de la Generalitat, Repsol i la Coordinadora de Grups Amateurs de Teatre del Camp de Tarragona.

Aposta per la cultura

Amb l’acolliment i organització d’aquest esdeveniment, la Pobla de Mafumet referma la seva aposta per la cultura amb qualsevol dels seus vessants,

 

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore