La Plataforma per la Via Verda de Cambrils, Mont-roig i l’Hospitalet demana l’entesa dels tres ajuntaments per desencallar el projecte. Un centenar de persones han recorregut part de l’antic traçat ferroviari per advertir del «perill» que suposaria perdre els fons europeus que han de finançar l’actuació.
«Ens falta que el punt de vista de Mont-roig canviï i pel tram de Miami s’apliqui la millor solució urbanística que sigui, però que es faci la via verda perquè correm el perill que es perdi aquesta inversió», ha exigit Nuri Nolla, portaveu de l’entitat.
Alhora, la plataforma fa una crida al sector turístic perquè es posicioni «més clarament» a favor de l’execució del projecte, el qual considera que representaria un «atractiu» per a la zona.