mmf sant jaume26 970x250px

La fira Turismar arrenca amb la inauguració del Parc de la Música a Coma-ruga

Coma-ruga concentra aquest cap de setmana l'activitat turística, comercial i gastronòmica del Vendrell i dels productes de Km0

parc de la música foto de família

Foto de família de la presentació del Parc de la Música, a Coma-ruga (AJUNTAMENT DEL VENDRELL)

Coincidint amb la inauguració de la fira Turismar 2026, aquest divendres 19 de juny, també es va presentar el Parc de la Música a Coma-ruga, inspirat en la figura de Pau Casals.

tuirsmar parc de la música

L’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, després de descobrir la placa del Parc de la Música (Aj. del Vendrell)

De fet, enguany el Turismar coincideix amb altres actuacions destacades que reforcen l’atractiu de Coma-ruga: la nova pista esportiva Eduard Manchón i la recta final de la reforma i renaturalització del Riuet, un dels espais més emblemàtics i singulars de la costa vendrellenca.

Un any més, la fira Turismar va servir per donar la benvinguda a la temporada d’estiu al Vendrell i la seva costa de Coma-ruga, Sant Salvador i el Francàs. Del 19 al 21 de juny, amb la plaça dels Germans Trillas de Coma-ruga com a epicentre, el Turismar torna a promoure l’activitat turística, comercial i gastronòmica de la costa del Vendrell i els productes de km0.

turismar 2026 taules

El Turismar es va omplir de visitants durant la primera jornada de divendres (Aj. del Vendrell)

També es pot passejar pel Coma-ruga Market, un espai que reunirà artesania, moda, complements i propostes creatives.

turismar market

El Coma-ruga Market, és un dels atractius de la fira Turismar (Aj. del Vendrell)

I en el vessant festiu, es poden gaudir de concerts i actuacions musicals de diferents estils per acabar de forma animada i divertida aquests primers dies d’estiu.

El programa d’actes es pot consultar al web municipal.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore