La Diada Castellera Internacional de Tarragona comparà amb sis colles en l’actuació que tindrà lloc dissabte 3 d’octubre, a les 11 del matí, a la plaça de la Font, com a prèvia del Concurs de Castells.
La diada comptarà amb els Castellers d’Andorra, els Castellers de París, els Castellers of London, la Colla Castellera de Madrid, els Xiquets de Copenhagen i els Castellers de Lo Prado. Aquests últims, de Xile, serà el primer cop que actuen a la ciutat.
Els últims anys ha crescut el nombre de colles castelleres a l’exterior i també ha millorat el nivell tècnic. Diverses agrupacions s’han interessat per participar de la diada i l’organització del Concurs de Castells ha optat per mantenir el format actual de sis colles participants.

