L’Ascensor Màgic de la plaça Verdaguer es posa en marxa aquest dijous

ARXIU / INFOCAMP

Un espai de Nadal que ens proposa un viatge virtual des de Tarragona fins al Palau Reial, on viuen Ses Majestats els Reis d’Orient

Aquest dijous, 4 de desembre, a les 18 h, es posarà en marxa l’Ascensor Màgic a la plaça Verdaguer, un espai de Nadal que ens proposa un viatge virtual des de Tarragona fins al Palau Reial on viuen Ses Majestats els Reis d’Orient.

La plaça Verdaguer guanya pes aquesta campanya nadalenca municipal on “Tot és possible” per potenciar els carrers del seu voltant, especialment a nivell comercial. Amb aquest objectiu, també s’han instal·lat un carrussel amb els seus cavallets i un arbre de Nadal. Les tres instal·lacions funcionaran de forma simultànea a partir de demà.

L’Ajuntament organitza aquestes activitats de forma conjunta amb l’associació comercial la Via T.

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore