Intercepten mig miler de peces tèxtils de marques falsificades en un control al mercat de Bonavista

CEDIDA

La roba era de marques esportives i té un valor de prop de 33.000 euros

La Guàrdia Civil, els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Tarragona ha interceptat i intervingut mig miler de peces de roba falsificades. Diumenge passat, al barri de Bonavista, es va desplegar un dispositiu conjunt per fer controls de verificació als venedors que accedien a la zona del mercat ambulant, per les vies N-340 i T-11.

Un dels vehicles inspeccionats transportava 509 peces tèxtils de marques esportives falsificades, i altres articles. El valor al mercat dels materials és de 32.830 euros.

Els articles s’han posat a disposició del jutjat de guàrdia de Tarragona, que investiga el cas per un delicte contra la propietat industrial.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore