El CP Calafell cau a Riazor en el primer partit de les semifinals de l’OK Lliga (4-1)

El Liceo ha obert el camí de la victòria amb un 3 a 0 inicial que els catalans no han pogut contrarestar

ARXIU / INFOCAMP

Aleix Marimon ha estat l'autor de l'únic gol del CP Calafell (ARXIU / INFOCAMP)

El CP Calafell ha caigut contra el Liceo per 4 a 1 en el primer partit de la semifinal del play-off de l’OK Lliga disputat aquest divendres al vespre a Riazor. Els gallecs s’han plantat am bun 3 a 0 en el primer temps, que ha condiciionat el desenllaç del partit. Els de Guillem Cabestany han tingut opcions per retallar distàncies però finalment ha acabat perdent el primer punt de la semifinal. El segon partit es jugarà, aquest diumenge 31 de maig, a les 12 h, també a la Corunya.

Al Calafell li ha costat trobar-se còmode a Riazor en el primer tram de la primera part. Al minut 6, Bruno Saavedra obria la llauna per al conjunt gallec (1-0). El mateix Saavedra repetiria diana un minut després (2-0) i el jove Jacobo Copa rubricaria el bon inici de partit dels locals amb el tercer gol (3-0). 

El CP Calafell, una mica desconcertat, ha vist com, al minut 11, una acció de Bruno Saavedra era sancionada amb la targeta blava. Els de Guillem Cabestany han gaudir dels dos minuts reglamentaris de power play però no han pogut aprofitar la situació de superioritat numèrica.

El que sí ha servit aquest power play ha sigut per entrar en el partit i, poc a poc, els del Baix Penedès han tingut més arribades a la porteria liceista. El CP Calafell hauria pogut retallar distàncies però un Blai Roca intracatable ha mantingut la porteria a zero. Amb el 3 a 0 s’arribaria al descans.

Ja a la represa, quan només s’havien jugat dos minuts, l’àrbitre xiula un penal contra el Calafell, però Nil Cervera no ha pogut enganyar Martí Serra, que ha aturat la pena màxima. Al 30′, penal a l’altra àrea. En aquest cas, l’especialista del Calafell, Aleix Marimon, ha transformat el penal que retallava distàncies pel Calafell (3-1).

A partir del gol, el partit s’ha fet molt vistós per a l’espectador, amb intercanvis d ecops i d’atacs de mèrit per part dels dos equips. El CP Calafell ha disposat d’ocasions clares que l’haguessin fet entrar de ple en el partit, però qui han acabat marcant un altre cop ha estat el Liceo. A poc més de quatre minuts per acabar el matx, l’ex del Calafell, Arnau Xaus, tocava el suficient amb l’estic una gran assistència de Bruno Saavedra que significaria el 4 a 1 definitiu. 

El segon partit d’aquesta semifinal es disputarà, aquest diumenge 31 de maig, a les 12 h, també a la Corunya. 

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore