Després de l’èxit de l’humorista Maria Juan, aquest dissabte arriba al cicle "Temporada" del Vendrell la reconeguda Elena Gadel, presentant el seu espectacle ‘La dona que em vesteix’. L'actuació tindrà lloc, aquest dissabte, 15 de març, a les 20 h, a l'Auditori Pau Casals de Sant Salvador.
L’artista catalana irromp de nou en el panorama musical presentant els seus nous temes plens de força, elegància i delicadesa. Cançons com ‘Et confesso’, ‘Lobo’, ‘Ganas locas de vivir’, ‘Niña eterna’ o la mateixa ‘La dona que em vesteix’ són les protagonistes d’una nova producció que inclou una acurada escenografia.
Elena Gadel submergeix l’espectador en un viatge musical que no deixarà ningú indiferent, per una passió i una màgia que absorbeixen des de la primera cançó, esquinçant totes les vestidures. A més de presentar els temes nous, Gadel també fa un repàs i actualitza amb una nova producció les seves cançons més conegudes i celebrades.
Entrades
Les entrades estan numerades i es poden adquirir a www.temporada.cat. Les persones interessades també les poden comprar de forma presencial, a la recepció de l'EMMPAC, aquest divendres, de 10 h a 13 h, o bé a taquilla, una hora abans de la representació, sempre i quan l’aforament així ho permeti.