El CP Calafell planta cara però acaba perdent a Riazor (3-2)

MANU BOUTEIRA / HC LICEO

Els de Guillem Cabestany es van avançar a la primera meitat, però els gallecs van remuntar a la segona part

El CP Calafell no va posar les coses gens fàcils al Liceo en el partit disputat aquest dissabte a la tarda a Riazor. Finalment, però, els gallecs van remuntar el gol inicial d’Aleix Marimón i la victòria es va quedar a la Corunya (3-2).

El partit va començar amb un gol matiner d’Aleix Marimón -als 16 segons-, que avançava al CP Calafell (0-1). A la primera meitat, ambdós equips van disposar d’ocasions per marcar, però la brillant actuació dels porters del Calafell, Martí Casas, -que tornava a Riazor-, com del Liceo, Blai Roca, ho van impedir. Els de Guillem Cabestany se n’anaven als vestidors conservant l’avantatge inicial. 

A la segona part, els gallecs van trencar el gel, al minut 32, gràcies a un gol de Nuno Paiva (1-1), que empatava el matx. En tan sols quatre minuts, el Liceo li va donar la volta al marcador amb gols de l’excapità del Calafell Arnau Xaus, al 34′, (2-1) i al segon gol de Nuno Paiva, al 36′, (3-1)

El CP Calafell ho va intentar fins al final, però no va trobar la porteria ben denfensada per Blai Roca, fins al minut 50, quan Aleix Marimón firmava el seu doblet particular tot maquillant el resultat final (3-2).

Després d’aquesta ciquena jornada, el CP Calafell és vuitè a l’OK Lliga, amb 6 punts, mentre que el Liceo és el nou líder del campionat, amb 13 punts.

RELACIONAT
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore