El comerç de Calafell tornarà a enamorar per Sant Valentí

S'impulsa una campanya comercial, amb sorteigs de sopars romàntics i vals de compra, del 6 al 14 de febrer

Mercat Calafell General - InfoCamp

Imatge d'arxiu del Mercat de Calafell (ARXIU / VISIT CALAFELL)

El comerç de Calafell i de Segur va posar en marxa aquest divendres 6 de febrer la campanya comercial de Sant Valentí. Fins al 14 de febrer, els establiments adherits tindran disponible el millor de la seva oferta en moda, calçat, complements i regals, entre altres, amb preus especials i ofertes. I tothom que hi faci una compra entrarà en el sorteig de diferents premis i vals de compra. Entre ells, sopars romàntics.

La campanya comercial de Sant Valentí és una iniciativa de les associacions empresarials de Segur de Calafell i Fòrum Calafell i de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament. La regidora, Lluïsa Lastra, recorda que “iniciatives com aquesta tenen com a objectiu dinamitzar el comerç local, sobretot en èpoques de temporada baixa, tot creant atractius per a les compres”.

Lastra afegeix: “Des de l’Ajuntament hem reforçat totes les campanyes que ja fèiem, a més de crear-ne de noves, per revertir els efectes que, en l’economia local, han tingut les crisis acumulades en els darrers anys”.

RELACIONAT
No Content Available
Logo Oxary - InfoCamp
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore