El Celler de Vila-Seca acollirà la Gala de Dansa aquest dissabte

AJUNTAMENT DE VILA-SECA

El Ballet de Barcelona oferirà el seu espectacle a les 20 h

El Ballet de Barcelona presentarà al Celler de Vila-seca la seva Gala de Dansa amb la seva companyia Junior, el proper dissabte 5 d’abril a les 8 del vespre.

Es tracta d’una gala que mostra la versatilitat i el talent de la companyia a través d’un programa divers que inclou ballet clàssic, neoclàssic i contemporani.

La vetllada, emmarcada en la programació de Cultura Vila-seca, començarà amb un fragment de Giselle, coreografiat per Leandro Pérez Sanabria, una història d’amor i redempció interpretada a l’estil del Ballet Nacional de Cuba. Seguirà Together, una peça neoclàssica d’Antonio Carmena i Marcus Salazar, que explora la connexió i l’harmonia i, per últim, culminarà amb Tongues, una obra contemporània coreografiada per David Rodriguez i Luke Prunty, inspirada en la vida de Ludwig Wittgenstein, un dels principals filòsofs del segle XX.

Les entrades generals tenen un preu de 15 euros i les reduïdes, 12 euros. Es poden aconseguir a la web entrades.vila-seca.cat.

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore