El tret de sortida oficial serà dijous 29 de gener, a les 20 h, amb el tradicional pregó al Teatre Auditori, a càrrec del reconegut actor i humorista
Salou ja ho té tot a punt per a la Festa Major d’Hivern, una de les cites més esperades del calendari festiu del municipi, que enguany arribarà amb un programa ple d’actes, tradició i propostes per a tots els públics.
El tret de sortida oficial serà dijous 29 de gener, 20h, amb el tradicional pregó al Teatre Auditori de Salou (TAS), que aquest any anirà a càrrec del reconegut actor, humorista i showman Edu Soto.
Edu Soto és un dels còmics més populars de l’escena estatal. Conegut pel seu pas pel programa televisiu ‘El Neng de Castefa’ i per una destacada trajectòria al teatre, al cinema i a la televisió, Soto s’ha consolidat com un artista polifacètic, amb un estil d’humor fresc, irònic i molt proper al públic, que combina monòlegs, improvisació i música en directe. La seva presència com a pregoner garanteix una inauguració dinàmica, divertida i plena d’energia.
Durant l’acte del pregó també es presentaran les Pubilles i l’Hereu de Salou, figures representatives de la Festa Major, que simbolitzen la tradició, l’arrelament i l’esperit festiu del municipi.
La primera jornada es completarà amb la Nit d’Humor ‘Más vale solo que ciento volando’, un espectacle protagonitzat pel mateix Edu Soto que tindrà lloc a l’Envelat de Festa Major. Amb aquest show, l’artista oferirà una proposta còmica plena de ritme, sorpreses i complicitat amb el públic, donant el tret de sortida a uns dies intensos de celebració.