L’activitat que obrirà el calendari serà l’Esquiada Jove del 6 al 8 de febrer
Les regidories de Joventut dels ajuntaments de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i de Mont-roig del Camp han donat a conèixer el calendari del programa Tok’l 2 del primer semestre de 2026, una iniciativa adreçada al jovent dels dos municipis que té com a objectiu fomentar l’oci educatiu, la convivència i la participació juvenil a través d’activitats lúdiques i culturals compartides.
El programa preveu cinc sortides entre febrer i juny, amb propostes variades adaptades als interessos del jovent. L’activitat que obrirà el calendari serà l’Esquiada Jove a Espot, prevista del 6 al 8 de febrer. Aquesta és una de les propostes més esperades cada any i les places ja estan esgotades. Combina esport, convivència i experiències compartides a la neu, i inclou transport, allotjament i activitats a la muntanya.
Al mes de març, el Tok’l 2 continuarà amb una sessió de cinema, concebuda com una proposta d’oci cultural juvenil que facilita l’accés del jovent a activitats culturals en grup i fomenta la socialització.
El calendari seguirà a l’abril amb una sortida al Tibidabo de Barcelona, una activitat molt atractiva per al jovent que permet gaudir del parc d’atraccions i reforçar la relació entre participants en un entorn lúdic.
Al maig, el programa inclourà la visita al Saló del Còmic de Barcelona, un esdeveniment cultural de referència per a joves interessats en el còmic, el manga, els videojocs i la cultura audiovisual.
Finalment, el Tok’l 2 del primer semestre de 2026 es tancarà al juny amb una sortida de karting a Calafat, una activitat d’adrenalina controlada que fomenta el respecte de les normes, la responsabilitat i la diversió en grup.
Tant l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant com el de Mont-roig del Camp informaran de les dates d’inscripció i de qualsevol actualització del programa a través dels seus canals habituals i de les xarxes socials de les regidories de Joventut.