L’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Joventut i Infància, ha presentat el programa d’activitats i serveis de l’Espai Jove per al trimestre d’octubre a desembre de 2025. La nova programació incorpora propostes pensades per fomentar la creativitat, la convivència i la participació dels joves i adolescents del municipi, oferint-los un espai propi on trobar-se i desenvolupar-se personalment.
L’alcalde, Vale Pino, ha explicat que "a Torredembarra, creiem que els joves són part essencial de la nostra comunitat, i per això volem oferir-los espais i activitats que els permetin créixer, compartir experiències i participar activament de la vida del municipi".
El regidor de Joventut i Infància, Xavier Suárez, ha destacat que: "Amb aquesta programació volem que l’Espai Jove sigui un punt de trobada on els joves se sentin escoltats i puguin expressar-se i implicar-se en la vida del municipi. Apostem per activitats variades, des de tallers creatius fins a sortides i actes festius, per donar resposta als interessos de tots els perfils de joves."
L’oferta inclou tallers, espais de trobada, suport educatiu i activitats culturals i esportives. Totes les propostes són gratuïtes i adreçades principalment a joves d’entre 12 i 16 anys, tot i que també hi ha opcions per a joves fins als 24 anys i, per primera vegada, per a infants de primària. També destaca la incorporació d’espai d’autogestió juvenil dirigit per la recentment creada Associació de Joves de Torredembarra que també s’implica en altres activitats de l’oferta juvenil.
La presidenta de l’Associació de Joves de Torredembarra, Núria Martinez Sotoca, ha agraït a l’Ajuntament l’oportunitat donada a l’entitat de participar en la programació de l’Espai Jove i ha destacat la implicació en la realització de la Castanyada i la representació de l’Estel de Natzaret (recuperació dels Pastorets).
