Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

L'Ajuntament del Vendrell i els Nens renoven el conveni del projecte solidari "Fem Pinya"

La colla castellera farà una aportació al consistori que es destinarà a ajuts d'alimentació mitjançant vals bescanviables a diverses parades del Mercat

L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, i el president dels Nens del Vendrell, Valentí Usón, han renovat el conveni solidari "Fem Pinya" L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, i el president dels Nens del Vendrell, Valentí Usón, han renovat el conveni solidari "Fem Pinya" AJUNTAMENT DEL VENDRELL
Societat Redacció Infocamp
Dijous, 08 Mai 2025 07:37

L'alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, i el president dels Nens del Vendrell, Valentí Usón, van signar dilluns la renovació del conveni del projecte solidari "Fem Pinya".

Segons l'acord, la colla castellera farà una aportació de 6.500 euros a l'Ajuntament del Vendrell que es destinaran a ajuts d'alimentació mitjançant vals bescanviables a diverses parades del Mercat municipal. Aquests ajuts es destinaran prioritàriament a famílies amb fills i filles menors d'edat a càrrec i, principalment, complementaran les ajudes alimentàries que ofereix el consistori mitjançant l'entrega de targetes moneder.

També es destinaran a ajuts de menjador escolar, que complementaran els ajuts del sistema educatiu, gestionats pel departament d'Educació del Consell Comarcal del Baix Penedès.

Així mateix, els diners també serviran per oferir ajuts durant el període d'estiu, vinculats a l'assistència a activitats de lleure d'estiu i altres ajuts destinats a satisfer necessitats alimentàries, educatives i/o de lleure dels infants beneficiaris del conveni.

En concret, 3.000 euros es destinaran als ajuts d'alimentació mitjançant els vals d'alimentació i 3.500 als ajuts per a cobrir necessitats alimentàries, educatives i/o de lleure dels infants, en concret, concedint 35 ajudes de 100 euros cadascuna.

Beca "Fem Pinya!"

Enguany, els Nens han creat també la Beca "Fem Pinya!", dedicada a projectes d'entitats duts a terme al Baix Penedès per a persones vulnerables, amb especial atenció a aquells que afecten als infants. La beca d'aquest 2025 s'ha concedit a l'Associació Trèvol per tal de cooperar a l'impuls del projecte consistent en la implantació d'un programa de reforç escolar a infants de primària.

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Publi infocamp