Els pròxims 10 i 11 de maig, la plaça del Fòrum de Tarragona esdevindrà un espai de referència per a la promoció dels productes de proximitat amb la celebració del 8è Fòrum Vinarium, la Fira del Vi, una iniciativa consolidada que combina gastronomia, enologia i dinamització a la plaça. La fira estarà oberta el dissabte 10 de maig, de 17:30 h a 22:00 h i el diumenge dia 11, de les 11:30 a les 16:00 h.
La fira oferirà al públic l’oportunitat de tastar vins, vermuts, caves i cerveses artesanes, així com tapes elaborades pels establiments gastronòmics de la mateixa plaça, en un ambient obert, festiu i familiar.
Celles participants
L’esdeveniment comptarà amb la participació de 14 cellers i marques reconegudes del territori, que presentaran els seus productes al llarg de l’esdeveniment: Mas de les Vinyes, La Conreria d’Escaladei, Clos Montblanc, Muriel, Osborne, Mas la Caçadora, Clandestines, Magrinyà Calaf, Medusa, Celler Hidalgo, Cap de Ruc, Lustau, Twins i Celler Josep Vicenç.
Activitats complementàries
A més, el programa inclou actuacions musicals en directe i activitats complementàries que afavoriran una experiència completa i atractiva per a tots elsassistents. En concret, s'ofereix tast de vins, vermuts, cerveses artesanes i cava de proximitat; la degustació de tapes elaborades pels establiments de la plaça; actuacions en directe de la violinista Maira Triana, el grup Pepper & Soul, la Txaranga Tocabemolls i el grup Ellas Band; Videomató 360° gratuït amb la copa Forum Vinarium, gràcies a la col·laboració amb Ebre Festa.
La fira està organitzada per l’Associació de Comerciants Via T, Bodega Gerard i la Conselleria de Comerç de Tarragona amb la col·laboració dels establiments de la plaça, diversos cellers locals i el suport institucional de la Diputació de Tarragona.