Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

La Pobla suma la primera victòria a casa a costa de la Rapitenca (2-1)

El derbi provincial ha estat un partit amb alternatives que s'ha decantat a favor del filial grana gràcies a un gol de Jose Enrique

Els jugadors del CF Pobla de Mafumet celebren la primera victòria aconseguida a casa Els jugadors del CF Pobla de Mafumet celebren la primera victòria aconseguida a casa GUILLEM PASANO
Esports Redacció Infocamp
Diumenge, 01 Octubre 2023 14:59

El CF Pobla de Mafumet s'ha imposat aquest migdia per 2 a 1 en el derbi provincial davant la UE Rapitenca en el partit corresponent a la quarta jornada del Grup V de la Tercera Federació. D'aquesta manera, el filial grana aconsegueix la primera victòria com a local.

La Pobla s'ha avançat en el marcador, gràcies a un gol de Dani García des de la frontal de la gran, que ha remantat una centrada de Monta(1-0).

Quan el filial grana buscava el segon, Edet va empatar per la Rapitenca al minut 24 (1-1). Amb aquest resultat s'arribaria al descans.

La segona part va tenir alternatives per part d'ambdós conjunts. I al minut 58, la Pobla ha aconseguit el gol del desenllaç, després de culminar una jugada d'estratègia. El filial grana pica una falta lateral. La passada troba Dani García. El seu xut és aturat pel porter, però el seu refús l'aprofita Jose Enrique per marcar el segon (2-1).

Després d'aquesta victòria, el CF Pobla de Mafumet se situa provisionalment a la sisena posició del Grup V de la Tercera Federació, amb 7 punts.

 

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

GIF animat mes bones idees oportunitatsAdvertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: