Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

L'Informe de Conjuntura Econòmica apunta que la demarcació no superarà la crisi del 2020 fins a finals d'any

Els autors de l'estudi admeten que la guerra a Ucraïna pot alterar les previsions

Imatge de la presentació de l'Informe de Conjuntura Econòmica del 4rt trimestre del 2021, a la Cambra de Tarragona Imatge de la presentació de l'Informe de Conjuntura Econòmica del 4rt trimestre del 2021, a la Cambra de Tarragona CAMBRA DE TARRAGONA
Economia i negocis ACN
Dimecres, 09 Març 2022 20:30

L'Informe de Conjuntura Econòmica del Camp de Tarragona, el Baix Penedès i les Terres de l'Ebre del quart trimestre del 2021 elaborat per la Universitat Rovira i Virgili (URV) apunta que la demarcació no superarà la crisi del 2020 fins a finals d'any. Tot i això, com que les valoracions es van fer en base a unes dades prèvies a la guerra d'Ucraïna, els autors de l'estudi han admès que el conflicte bèl·lic pot alterar els pronòstics.

D'entre les dades de l'informe destaquen que l'IPC a la demarcació va pujar un 7%, per sobre de la mitjana catalana (6,1%) i de l'espanyola (6,5%). Amb tot, les exportacions i importacions van créixer de l'ordre del 30%, però en matèria turística hi va haver un 29% menys de viatgers i es van registrar un 41% menys de pernoctacions.

 

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Banner compte pagament BASEAdvertisement

Segueix el nostre canal de Telegram 

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

telegram1

No s'ha pogut desar la teva subscripció. Siusplau torna-ho a provar.
La teva subscripció ha estat correcta.

Butlletí de titulars diari

Subscriu-te per rebre cada matí els titulars d'InfoCamp al teu correu: