Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

Publicitat

El talent jove protagonitza els propers dos concerts a l'Auditori Josep Carreras

El quartet de saxos Kebyart celebrarà el desè aniversari aquest divendres a Vila-seca i Swan Ensemble hi actuarà el diumenge

El quartet de saxos Kebyart celebrarà aquest divendres el seu desè aniversari a Vila-seca El quartet de saxos Kebyart celebrarà aquest divendres el seu desè aniversari a Vila-seca IGOR STUDIO
Cultura Redacció Infocamp
Divendres, 04 abril 2025 08:09

Aquest cap de semana Vila-seca ha programat un total de dos concerts plens d’emocions, amb talent jove, estrenes, grans clàssics i músics d’aquí i de fora, a l’Auditori Josep Carreras.

Aquest divendres 4 d’abri,l a les 20.00 h, se celebra el desè aniversari del quartet de saxos Kebyart, un conjunt que s’ha consolidat amb força tant aquí com a Europa i que destaca per la seva enorme qualitat musical.

El quartet actua regularment a les principals sales de concerts europees com la Philharmonie de París, l'Elbphilharmonie d'Hamburg, Alte Oper Frankfurt, Musikverein Wien, Palau de la Música Catalana i festivals com Lockenhaus, Hindsgavl, Heidelberger Frühling, Festival de Perelada, Schubertíada... Colaboren amb artistes destacats com Nicolas Altstaedt, Xavier Sabata i Dénes Várjon, així com orquestres com la Rundfunk-Sinfonieorchester Berlin, l'Orquestra Simfònica de Barcelona, la Junge Deutsche Philharmonie i l'Orquestra de Ràdio i Televisió Espanyola.

Vila-seca és una de les seus més importants de l'ensemble, ja que és on enregistren els seus àlbums i també on actuen amb regularitat. El quartet presentarà en aquest nou encontre un programa basat en la "Fantasia" com a forma musical.

I diumenge, Swan Ensemble

El proper diumenge 6 d’abril, a les 19.00 h, serà el torn del Swan Ensemble, un grup format per exalumnes del Conservatori de Vila-seca i altres músics de fora.

Swan Ensemble va sorgir l'any 2023. Centrat a explorar l'ampli repertori de cordes, el conjunt està impulsat per la creença que cada nota mereix ser escoltada. El seu viatge està impulsat per la dedicació i els anys d'educació musical a escoles de prestigi com ara la Royal Academy, Guildhall School of Music and Drama, Trinity Laban i Royal Conservatoire of Scotland.

Presenten un programa amb dues delícies poc conegudes, el quintet en Do major op. 29 de L. V. Beethoven i el quintet en Sol major op.111 de J. Brahms, i l’estrena d’una obra especialment composta per al quintet per Quim Miracle, la qual fa només unes setmanes va viure l’estrena mundial a Londres.

A més, el grup ha volgut donar suport a l’associació “Si jo puc, tu també”, que treballa per les persones amb epilèpsia, i recolliran fons per aquesta causa.

Per als dos concerts, cal recordar que hi ha entrades disponibles a la web entrades.vilaseca.cat

Anuncia't a infocamp.cat, dona suport al periodisme rigorós de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a Bluesky

Per rebre en temps real els titulars d'InfoCamp 

@infocamp.cat