Aquest dissabte, 23 d'abril, s'ha programat tot un seguit d'activitats familiars amb motiu de la diada de Sant Jordi a Alcover. Destaquen les tradicionals parades de llibres i roses i, també, el 5è aniversari del gegant Pere Voltor.
Els actes donaran el tret de sortida amb el guarniment de les façanes de l'Ajuntament d'Alcover, Ca Cosme, el Museu i el Centre de Dia per part de l'Escola d'Adults.
Tot seguit, la plaça Nova acollirà la tradicional venda de llibres i roses durant tota la jornada. A les 12 h tindrà lloc el vermut amb DJ Valkiria i DJ Tombas i, a les 13 h, l'aniversari del gegant Pere Voltor, que celebrarà el seu 5è aniversari amb un pastís de llaminadures que compartirà amb els més petits i petites.
Ja a la tarda, a les 16.30, hi haurà berenar per la canalla a la plaça Nova, i a les 17 h, el contacontes 'Sant Jordi a la cova del drac", amb Vivim del cuentu.
Finalment, i per cloure la Diada de Sant Jordi, s'ha programat un ball, a les 18.30 h, a la terrassa del Cercle d'Amics.