La presidenta de la comunitat de Madrid, Isabel Ayuso, ha admès que no ha tingut cap problema per parlar castellà en la seva visita a Catalunya. De fet, s'ha sentit "molt ben acollida" i "com a casa". Així ho ha dit en una roda de premsa des de l'hotel Barceló Sants aquest divendres, després de reunir-se amb entitats contra la immersió lingüística, SCC, i altres empresaris i associacions.
Ayuso també ha denunciat que ERC pretén perjudicar la comunitat madrilenya, que ha definit com "un paradís de llibertat", després de l'acord dels republicans amb el govern espanyol pels pressupostos, i la fiscalitat de Madrid.
Ayuso ha carregat contra l'independentisme per haver provocat una "profunda desigualtat" i haver "empobrit" la societat.