El Festival Internacional de Moviment i Teatre Gestual de Reus amplia escenaris

REUS.CAT

El COS 2025 concentrarà la programació del 17 al 19 d’octubre

El Festival Internacional de Moviment i Teatre Gestual de Reus amplia escenaris en la 28a edició. Així, el programa creix en espais com el jardí de la Casa Rull i la plaça del Prim, si bé la plaça del Mercadal tornarà a acollir bona part del gruix d’intervencions artístiques del 17 al 19 d’octubre. Aquesta edició també sumarà una nova col·laboració amb l’escola de teatre de Reus, que s’afegeix a la ja existent amb la Coordinadora de dansa de la ciutat.

A banda d’actuacions, també s’han programat tallers pedagògics, d’esgrima teatral o de dansa adaptada, com el projecte ‘Somniu dansant III’ amb la participació de les escoles d’educació especial, que tenen per objectiu “generar una consciència corporal i espacial”.

Una desena d’actuacions conformen el programa d’enguany del COS, la meitat de les quals s’interpretaran a la plaça del Mercadal. La resta es repartiran a la plaça del Baluard, el Teatre Bartrina, el jardí de la Casa Rull, la sala polivalent de la Palma i la plaça del Prim.

La programació planteja propostes principalment per a públic familiar i jove sobre temàtiques com les relacions personals, la fantasia, la importància de les cures, la innocència infantil o l’empoderament femení, entre altres.

Nova col·laboració amb l’ETCR

D’altra banda, el COS estrena enguany una col·laboració amb l’Escola de Teatre i Cinema de Reusu (ETCR), alhora que manté la col·laboració amb la Coordinadora de Dansa de Reus. Fruit del nou acord, l’ETCR acollirà un Taller d’esgrima teatral, a càrrec de Jordi Romero, que tindrà lloc el divendres 17 d’octubre, de 17 a 21 h (inscripcions: info@etcr.es)

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore